Pages

Friday, October 9, 2009

I'll Be Coming Back

If it's God Will, I will be back in Manchester this coming January. Yes, January 2010

Bercampur aduk perasaan dalam proses nak sekembalinya ke Manchester.. Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku. Dan aku percaya apa yang diaturkan untukku oleh-Nya adalah yang terbaik untukku, dunia dan akhirat. Aku hanya perlu berusaha dengan lebih gigih apa yang terbentang di hadapan mata aku dan bertawakkal kepada-Nya. Allah lah pemberi rezki dan Dialah yang sebaik-baik pelindung

The Best Plan is the Best Prediction,
And the Best Planner is Allah S.W.T

InshaAllah..

4 comments:

Nadranadia said...

Salam Pyan. Aku baru ja come across blog ko nih. TAHNIAH!!! Tercapai jugak cita-cita. Bolehlah aku panggil ko Dr Pyan 3-4 tahun lagi. Moga terus tsabat, tambah iman tambah amal dengan bertambahnya umur dan ilmu.

Pyanuddin al-Helmy said...

W'slm. thanks & thanks for the Du'a as well. Semoga kita sama2 terus menerus berada di jalan-Nya.

faisalzulkifli said...

bos, kalu dah blk ke manchester nnt kasitau ler..

ak br je mkn kat rusholme, ingat nak singgah umah ko, tp lupa lak ko dah grad..hehe

Pyanuddin al-Helmy said...

el nino: alrity bro..singgah2 lagi la rusholme, boleh kau belanja aku